Pierwszy sklep w Polsce otwarto w Bydgoszczy w 1999 r. Dziś Sephora Polska ma 94 stacjonarne sklepy oraz perfumerię online i zapowiada właśnie huczne obchody 20-lecia w naszym kraju – 20 dni niespodzianek dla klientów sieci.
Pierwszą z nich ma być urodzinowa kolekcja, której sprzedaż ruszy 4 czerwca br. Chodzi o produkty z linii Sephora x Olka Osadzińska – etui na okulary z chusteczką, power bank, parasolkę i torbę ozdobione rysunkami artystki.
Od 5 do 8 czerwca w warszawskiej Arkadii Sephora otwiera Sephora Wonderland – przestrzeń i wydarzenia przygotowane we współpracy z markami partnerskimi. Przy okazji klienci mogą wziąć udział w bezpłatnych bezpłatnych, grupowych warsztaty makijażowe z blogerami zajmującymi się makijażem: Maxineczką, Klaudią Owczarek, TwigMakeUp, Patrycją Dobrzeniecką i Sebastianem Gradzikiem oraz z makijażystami partnerskich marek. Dodatkowo Sephora przygotowała specjalną zabawę w formie “Mapy Odkrywcy Wonderland” – odwiedzając wszystkie stacje, klienci będą mogli zdobyć miłe, kosmetyczne upominki.
Oprócz tego w ofercie pojawi się m.in. urodzinowy box z miniaturami produktów i oraz artykuły w obniżonych cenach.
Urodzinowe wydarzenia wesprze kampania, której szczegóły Sephora zdradzi w najbliższych dniach.