M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Herbapol Lublin wybrał Universal McCann do kampanii Silicapsu 100

Serwis Dzienny | 8 sierpnia 2005, 00:00

Dom mediowy Universal McCann wygrał przetarg na obsługę marki Silicaps 100 należącej do Herbapolu Lublin SA, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie...

Dom mediowy Universal McCann wygrał przetarg na obsługę marki Silicaps 100 należącej do Herbapolu Lublin SA, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie udało się tej informacji potwierdzić z przedstawicielami firm. Wiadomo, że w przetargu uczestniczył również Zenithmedia, który obsługuje Herbapol Lublin w zakresie planowania i zakupu mediów w kampaniach m.in. syropów owocowych. Kampania Silicapsu 100, leku na uszkodzenia wątroby spowodowane działaniem alkoholu, farmaceutyków i substancji toksycznych, będzie przebiegać w telewizji, a rozpocznie się jesienią br. Jej budżet wyniesie prawdopodobnie około 2,5 mln zł. Nie wiadomo, jaka agencja reklamowa przygotuje kreację spotu reklamowego. Kreację do pierwszej od kilku lat telewizyjnej kampanii reklamowej produktów Herbapolu Lublin (syropów owocowych), która miała miejsce wiosną br., przygotowała agencja Opus B. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , ,