Kraj

Niestandardowa kampania Warexpo dla Muzeum Warszawskiej Pragi

Pięć tradycyjnych klejonych nośników reklamowych typu Traffic zostało przemienionych w niestandardowe słupy sensoryczne.

Niestandardowa kampania Warexpo dla Muzeum Warszawskiej Pragi
Nośniki informują o wystawie “Praga sensorycznie”, którą będzie można oglądać od 8 czerwca w warszawskim muzeum. Kampania zachęca do dotknięcia powierzchni słupa, a na nim różnych faktur materiałów. Nośniki zostały bowiem “ubrane” w materiały będące odpowiednikami tych użytych w ekspozycji w praskim oddziale Muzeum Warszawy. Słupy są też drogowskazami prowadzącymi do placówki – znajdują się w pięciu lokalizacjach: przy pl. Wilsona, pl. Bankowym, na rogu ulic Andersa i Stawki, przy Rondzie Wiatraczna po stronie al. Stanów Zjednoczonych oraz w okolicy samego muzeum przy ulicy Targowej.

– W tej kampanii wykorzystaliśmy ekologiczne materiały, które mają walory sensoryczne i estetyczne. To pierwsza niestandardowa realizacja na słupie typu Traffic i jak się okazuje, ten klasyczny nośnik daje świetne możliwości nietypowej aranżacji – podkreśla Aleksandra Derc-Jasińska, kierownik działu marketingu i komunikacji społecznej Warexpo.