M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wydatki na reklamę w podcastach wzrosły w USA w 2018 r. o 53 proc.

( red. ) | 5 czerwca 2019, 06:00

Wyniosły 479 milionów dol. wobec 314 milionów dol. rok wcześniej - wynika z raportu Interactive Advertising Bureau i PricewaterhouseCoopers.

W 2019 r. spodziewany jest dalszy znaczący wzrost, do prawie 680 milionów dol. Próg 1 miliarda dolarów ma być przekroczony - według raportu - już w 2021 r.

W ubiegłym roku dział reklam dodawanych do podcastów dynamicznie (wtedy, gdy zostaną ściągnięte przez użytkownika, a nie w momencie publikacji) wzrósł w ub. r, do 48,8 proc. z 41,7 proc. rok wcześniej.

Największymi reklamodawcami w podcastach są detaliści sprzedający w modelu direct-to-consumer (22 proc. ogółu wydatków), firmy oferujące usługi finansowe (21 proc.) i usługi B2B (14 proc.), podmioty zajmujące się sztuką i rozrywką (10 proc.) oraz firmy telekomunikacyjne (7 proc.).

Ze szczegółowymi informacjami na temat wyników badania można zapoznać się tutaj.

Czytaj więcej na temat: , , , ,