M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McCartney wesprze kampanię antyfutrzarską organizacji PETA

Serwis Dzienny | 9 sierpnia 2005, 00:00

Brytyjski oddział stowarzyszenia People for the Ethical Treatmet of Animals (PETA) podpisał właśnie długoterminowy kontrakt z byłym członkiem zespołu the...

Brytyjski oddział stowarzyszenia People for the Ethical Treatmet of Animals (PETA) podpisał właśnie długoterminowy kontrakt z byłym członkiem zespołu the Beatles Paulem McCartneyem. Jego zadaniem ma być udział w najnowszej odsłonie kampanii PETA, zniechęcającej celebrities do noszenia futer ze zwierząt. Na celowniku tej największej na świecie organizacji, zrzeszającej ponad 850 tys. osób, znajdują się tym razem takie gwiazdy jak top-modelka Cindy Crawford, piosenkarka Jennifer Lopez czy raper P Diddy. Na specjalnej stronie internetowej McCartney zapewnia ich, że wyglądają dostatecznie atrakcyjnie nawet bez futrzanych płaszczy. Nawołuje również do zapoznania się z filmami ukazującymi niehumanitarne zabijanie zwierząt, zapewniając jednocześnie o wyrzutach sumienia z powodu epizodu, gdy sam w Beatlesach ubierał się w ten sposób. W poprzedniej kampanii PETA udział wzięła aktorka Kate Ford. Koncept kreatywny reklamy sprowadzał się do tego, iż trzymała ona królika na tle sloganu "Spróbuj powiedzieć mu, że jest tylko kawałkiem futra". ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , ,