M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Paola wyodrębniła krótką listę w przetargu obejmującym soki i herbatki

Serwis Dzienny | 9 sierpnia 2005, 00:00

Wrocławska firma Paola wyłoniła short-listę agencji w przetargu dotyczącym obsługi soków wysokosłodzonych Sok domowy i herbatek owocowych Herbaciany raj. Na...

Wrocławska firma Paola wyłoniła short-listę agencji w przetargu dotyczącym obsługi soków wysokosłodzonych Sok domowy i herbatek owocowych Herbaciany raj. Na liście znalazły się dwie agencje z pięciu zaproszonych, ich nazwy nie zostały ujawnione. Przetarg będzie rozstrzygnięty w tym miesiącu. Wyłoniona agencja zrealizuje działania z zakresu ATL i BTL. Kampania ruszy w październiku, jej budżet jest nieznany, nie zapadła ostateczna decyzja, jakie media wezmą w niej udział. Wybrana agencja zarekomenduje dom mediowy do obsługi całego projektu. Ubiegłoroczną kampanię reklamową soków Paola z wykorzystaniem telewizji przeprowadziła agencja Schulz, której nie zaproszono do obecnego przetargu. (MKS)

Czytaj więcej na temat: ,