Agencja interaktywna Artegence uruchomiła nowy portal promujący Olej Kujawski. Cały serwis ma charakter komiksu opartego na kanwie detektywistycznej historii, w której Adam Kujawski, wirtualny gospodarz witryny, zaznajamia konsumentów z Super Gadżetem (Olejem Kujawskim). W serwisie Adama Kujawskiego istnieje możliwość nawigacji za pomocą zarówno menu standardowego, jak i kontekstowego. Ułatwieniem funkcjonalnym serwisu ma być sposób ładowania kolejnych podstron. Najpierw ładuje się strona główna, czemu towarzyszy znana już z wcześniejszych reklam Oleju Kujawskiego melodia, a następnie doładowują się w tle dalsze podstrony, co daje końcowy efekt poruszania się po serwisie oczekiwania na doładowanie kolejnych kilobajtów. Główne działy strony to m.in. Epizody, gdzie zostały przedstawione historyjki komiksowe z Super Gadżetem w roli głównej. Nowością jest sekcja Szuflada, gdzie odwiedzający znajdzie co miesiąc nowe tapety oraz wygaszacze ekranu. Elementem serwisu jest również gra w stylu “paintball shooting”, w której do wygrania jest 100 kubków z podobizną Adama Kujawskiego oraz Super Gadżetu. (JP)