Danone rozszerza markę Danio i wprowadza nową przekąskę – ŚniaDanio! To połączenie serka o smaku waniliowym z dodatkiem mieszanki zbóż i owoców w trzech wersjach smakowych.
Nowa propozycja Danone została wsparta kampanią reklamową w humorystycznym klimacie. W odróżnieniu od dotychczasowych działań obok Małego Głoda pojawia się nowy bohater – Burczek, który stanowi istotną część tegorocznej strategii komunikacyjnej marki.
Za strategię nowego wariantu odpowiadają agencje H2O Creative i VMLY&R Poland. Idea kreatywna, projekt i nazwa opakowania, a także kreacja postaci i key visual zostały stworzone przez H2O Creative. W ramach działań promocyjnych przygotowano również spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Za koncepcję kreatywną i produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland. Zakupem mediów tradycyjnych zajmuje się dom mediowy MediaCom, zaś zakupem mediów digital – agencja K2 Precise. Kampanię uzupełniają działania z zakresu influencer marketing i PR prowadzone przez Danone.