Kraj

Danone z kampanią - ŚniaDanio!

Kampanię przygotowały: H2O Creative i VMLY&R Poland, MediaCom i K2Precise.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCpTNHmfqT7w%22%7D
Danone rozszerza markę Danio i wprowadza nową przekąskę – ŚniaDanio! To połączenie serka o smaku waniliowym z dodatkiem mieszanki zbóż i owoców w trzech wersjach smakowych. 

Nowa propozycja Danone została wsparta kampanią reklamową w humorystycznym klimacie. W odróżnieniu od dotychczasowych działań obok Małego Głoda pojawia się nowy bohater – Burczek, który stanowi istotną część tegorocznej strategii komunikacyjnej marki.

Za strategię nowego wariantu odpowiadają agencje H2O Creative i VMLY&R Poland. Idea kreatywna, projekt i nazwa opakowania, a także kreacja postaci i key visual zostały stworzone przez H2O Creative. W ramach działań promocyjnych przygotowano również spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Za koncepcję kreatywną i produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland. Zakupem mediów tradycyjnych zajmuje się dom mediowy MediaCom, zaś zakupem mediów digital – agencja K2 Precise. Kampanię uzupełniają działania z zakresu influencer marketing i PR prowadzone przez Danone.