Kraj

Bartosz Sokoliński i Bartosz Janik założyli agencję 2B-Advertising

Bartosz Sokoliński objął stanowisko country managera, a Bartosz Janik - new business directora w agencji reklamy 2B-Advertising. Firma została założona...

Bartosz Sokoliński objął stanowisko country managera, a Bartosz Janik – new business directora w agencji reklamy 2B-Advertising. Firma została założona przez Sokolińskiego i Janika na początku sierpnia br. i zatrudnia sześć osób. Sokoliński był dotychczas jednym ze współwłaścicieli i dyrektorem strategicznym agencji Deja Vu, a Janik pracował dotąd jako account manager w Deja Vu. Nazwisk pozostałych osób współpracujących z 2B-Advertising agencja na razie nie zdradza. 2B-Advertising chce się specjalizować w działaniach BTL, projektowaniu opakowań, w dalszej perspektywie ma zamiar zdobywać budżety ATL i zajmować się konsultingiem marketingowym. Jak mówi Bartosz Sokoliński, biznesplan 2B-Advertising zakłada osiągnięcie do końca br. 500 tys. zł, a do końca 2006 r. 3 mln zł obrotów z działalności operacyjnej. W połowie sierpnia agencja ma podpisać umowę z pierwszym klientem – będzie to niemiecka firma z branży chemicznej. (JN)