Kraj

PepsiCo wprowadza nową platformę komunikacyjną - For the love of it

Platformę promuje film reklamowy "Nie zostawiamy żadnej puszki" z udziałem amerykańskich aktorów komediowych - Paula Rudda i Michaela Peñi.

PepsiCo wprowadza nową platformę komunikacyjną - For the love of it
Pepsi wprowadza nowe hasło promocyjne i platformę dla marki – For the love of it. Marka zachęca do pełnego angażowania się w sprawy, które uwielbiamy – bez względu na to, czy będzie to futbol, muzyka, czy rozrywka. W celu promocji nowej platformy komunikacyjnej marka zrealizowała film reklamowy z udziałem amerykańskich aktorów komediowych – Paula Rudda i Michaela Peñi, którzy wcielają się w astronautów gotowych za puszkę Pepsi dać z siebie wszystko.

Spot pod tytułem “Nie zostawimy żadnej puszki” został wyreżyserowany przez nominowanego do Oscara reżysera, scenarzystę i aktora Taikę Waititi.