Nie tylko sam sklep o powierzchni ponad 400 kw. zlokalizowany w centrum Nowego Jorku będzie otwarty 24 godziny na dobę 7 dni w tygodni, non stop będą także wypiekane pączki. Lokal ma oferować “interaktywne doświadczenia cyfrowe” i amfiteatralnie rozmieszczone miejsca dające dobry widok na przenośniki taśmowe transportujące świeże wypieki. Jak zapewnia CMO Krispy Kreme Dave Skena, celem jest “zaangażowanie wszystkich zmysłów nowojorczyków i wszystkich gości sieci na całym świecie – wzroku, słuchu, dotyku, smaku i węchu”.
Sklep na Times Square będzie dopiero drugą lokalizacją Kripsy Kreme w Nowym Jorku, co plasuje sieć daleko za dużo bardziej wszechobecną marką Dunkin’. Założona w 1937 r. w Winston-Salem sieć, mająca 350 lokali w Stanach Zjednoczonych i 1,1 tys.poza ich granicami, jest bardziej popularna w południowo-wschodniej niż w północno-wschodniej części rodzimego kraju.
(AdWeek)