Kraj

Ruszyło "Miasto Tigera", pierwszy interaktywny serial w grze wideo

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada Gameset, a za działania YouTube - Talent Media. Sponsorem całego przedsięwzięcia jest producent napojów energetycznych Tiger.

Ruszyło "Miasto Tigera", pierwszy interaktywny serial w grze wideo
Na Twitchu rozpoczęła się emisja niestandardowej kampanii marki Tiger skierowanej do graczy pod tytułem “Miasto Tigera”. Jest to interaktywny serial, który można śledzić w dwóch wersjach: live na platformie Twitch lub w postaci skróconej na oficjalnym kanale marki na YouTube.

Serial można oglądać live w sobotę wieczorem (długość każdego to ok. 4 godzin) na jednym z kilkunastu kanałów na Twitch i dzięki temu śledzić wydarzenia z pozycji ulubionego twórcy. Z materiałów live montowany jest skrócony odcinek VoD (ok. 30 min) do obejrzenia na kanale Miasto Tigera w YouTube w każdy czwartek wieczorem. Sponsorem całego przedsięwzięcia jest producent napojów energetycznych Tiger.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada Gameset, a za działania YouTube – Talent Media. Ostateczna fabuła serialu powstała przy współudziale zespołu marki Tiger. Serial w pierwszym sezonie będzie miał cztery odcinki, które emitowane będą do końca czerwca.

Tagi