Kraj

Marka FreeYu współpracuje z Marcinem Gortatem

Za przygotowanie kampanii oraz działania komunikacyjne odpowiada agencja Coollective.

Marka FreeYu współpracuje z Marcinem Gortatem
FreeYu, marka oferująca funkcjonalne przekąski, zaprosiła do współpracy koszykarza Marcina Gortata. W ramach kooperacji marka FreeYu została jednym z głównym partnerów fundacji Marcina Gortata Mierz Wysoko, której celem jest wspieranie młodych ludzi w realizacji własnych marzeń sportowych. Pierwsze aktywacje, w których marka będzie aktywnie brać udział, to wydarzenia sportowe dla dzieci – Marcin Gortat Camp, które odbędą się w czerwcu w czterech polskich miastach, oraz mecz Gortat Team vs. Wojsko Polskie. Ponadto współpraca obejmie takie działania jak projektowanie nowych produktów sygnowanych wizerunkiem Marcina Gortata oraz głoszenie idei “Głodni Wolności” za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji.

–  Główny przekaz marki idealnie wpisuje się w moje podejście do życia. Wolność wyboru, dążenie do celu, bycie sobą, zachowanie balansu w życiu to są wartości, którymi zawsze się kieruje – mówi Marcin Gortat, komentując decyzję o podjęciu współpracy.

Kampania z udziałem Marcina Gortata będzie odbywać się pod hasłem “Oblicza wolności Marcina Gortata”, które jest przełożeniem ducha sportu na codzienne życie. 

Grafikę do kampanii stworzył Bartosz Kosowski, autor m.in. plakatu do filmu “Lolita” nagrodzonego w 2014 r. przez amerykańskie Stowarzyszenie Ilustratorów.

Za przygotowanie kampanii oraz działania komunikacyjne odpowiada agencja Coollective.