Zagranica

Richard Brooke zastąpi Sharpe'a na stanowisku szefa mediów Unilevera w Wielkiej Brytanii

Richard Brooke obejmie pod koniec roku stanowisko media managera w brytyjskim oddziale koncernu Unilever. Zastąpi on na tym stanowisku Edwina...

Richard Brooke obejmie pod koniec roku stanowisko media managera w brytyjskim oddziale koncernu Unilever. Zastąpi on na tym stanowisku Edwina Sharpe’a. Brooke obecnie związany jest z firmą Media Audits, gdzie pełni funkcję managing consultanta. W firmie Unilever będzie nadzorował wydatki reklamowe koncernu. Domem mediowym Unilevera w Wielkiej Brytanii jest MindShare. Wartość wydatków reklamowych koncernu szacowana jest na 187 mln funtów. Richard Brooke będzie bezpośrednio podlegał Nigelowi Cowlinowi, head of media communication and planning Unilevera na obszar Wielkiej Brytanii i Irlandii. Karierę rozpoczynał w telewizji oraz w dziale sprzedaży reklamy w wydawnictwie prasowym. Związany był m.in. z firmami: TSMS, Ogilvy & Mather, Initiative i Starcom MediaVest. (“BrandRepublic”)