M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Barclays zwiększa samodzielność operacyjną i marketingową swoich oddziałów

Serwis Dzienny | 10 sierpnia 2005, 00:00

Brytyjski Barclays Bank zamierza zapewnić większą swobodę i niezależność swoim oddziałom, zarówno w zakresie działalności operacyjnej, jak i marketingowej. Część...

Brytyjski Barclays Bank zamierza zapewnić większą swobodę i niezależność swoim oddziałom, zarówno w zakresie działalności operacyjnej, jak i marketingowej. Część z nich będzie czynna w weekendy i w dni powszednie po 20. Już teraz menedżerowie oddziałów Barclays zyskują większą autonomię, a za tym idą zmiany płac. Decentralizacja ma usprawnić i polepszyć poziom obsługi klienta w zakresie lokalnym w ramach strategii nazwanej "Back to the future". ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: ,