M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

10 mln zł na wsparcie wody Kazimierskiej

Serwis Dzienny | 10 sierpnia 2005, 00:00

Debiut wody mineralnej Kazimierska wspiera silna kampania reklamowa z udziałem aktora Artura Żmijewskiego, na którą jej producent, spółka Aquarius, wyda...

Debiut wody mineralnej Kazimierska wspiera silna kampania reklamowa z udziałem aktora Artura Żmijewskiego, na którą jej producent, spółka Aquarius, wyda w tym roku 10 mln zł. Wyprodukowano trzy rodzaje reklam TV, jedną animowaną oraz dwie z udziałem Żmijewskiego, który podpisał w tej sprawie kontrakt na pięć najbliższych lat. Filmy emitowane są obecnie w stacjach ogólnopolskich TVP, Polsat i TVN, wkrótce będą emitowane także w kinach. Równolegle prowadzona jest akcja outdoorowa w największych aglomeracjach miejskich. W mediaplanie uzwględniono także prasę - tygodniki opinii i prasę kobiecą, we wrześniu ma wystartować kampania radiowa, lektorem spotu będzie Michał Żebrowski. Kazimierska pojawi się także na wszystkich dystrybuowanych przez firmę Vision Film Distribution kasetach wideo, DVD i CD, w sumie będzie to kilkaset tysięcy sztuk w ciągu roku. Kampanię przygotował od strony kreatywnej zespół Vision Film Distribution wraz z agencją Banah Group. W zakupie czasu antenowego w Polsacie i TVN-ie pomagał dom mediowy Brand Connection, inne media bezpośrednio kupował Vision Film Distribution.Właścicielem spółki Aquarius jest w połowie Tadeusz Sobczak, a w połowie Vision Film Distribution. Plany spółki są ambitne, oprócz wody mineralnej (obecne woda gazowana i niegazowana w 1,5-l opakowaniach, od września także w 0,5-l) chce się zająć produkcją soków i napojów. Woda Kazimierska, wydobywana ze źródeł położonych nieopodal Kazimierza Dolnego, ma w ciągu roku zdobyć 1-proc. udział w rynku. Produkt premium kierowany jest do osób spełnionych i aspirujących, dbających o zdrowie. Jest już dostępny w sieciach Geant i Auchan. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,