Kraj

George Clooney reklamuje zegarek Omega Speedmaster [wideo]

Za zakup kampanii telewizyjnej odpowiada zespół LuxHub.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FrldsIzjcYuI%22%7D
Startuje kampania telewizyjna prezentująca zegarek Omega Speedmaster, czyli pierwszy zegarek, który znalazł się na Księżycu. Kampania została zaplanowana w oparciu o stacje TVN i Polsat oraz selektywnie dobrane kanały tematyczne. W spocie telewizyjnym wystąpił aktor George Clooney, który od wielu lat jest ambasadorem i fanem marki Omega.

Za zakup kampanii telewizyjnej odpowiada zespół LuxHub, czyli wyspecjalizowana w komunikacji marek premium jednostka Havas Media Group. Kreacja pochodzi bezpośrednio od klienta.