M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"The New York Times" koordynuje wersję online z drukowaną

Serwis Dzienny | 10 sierpnia 2005, 00:00

Redakcja "The New York Times" planuje połączenie newsroomów internetowych i drukowanych oraz wzmożenie współpracy poszczególnych dziennikarzy. Deklarację taką wyrazili Bill...

Redakcja "The New York Times" planuje połączenie newsroomów internetowych i drukowanych oraz wzmożenie współpracy poszczególnych dziennikarzy. Deklarację taką wyrazili Bill Keller, redaktor naczelny, oraz Martin Nisenholz, CEO ds. operacji cyfrowych. W piśmie tym zapewniają oni dopływ kreatywnej energii, który podniesie dziennikarstwo online na wyższy poziom. Fizyczne połączenie obu redakcji nastąpi dopiero w 2007 r., kiedy ukończona zostanie nowa siedziba dziennika. W międzyczasie redakcja drukowana i online będą miały wspólnego managing i foreign report editora. Dobrym wyznacznikiem zmian będzie tempo, w jakim newsy z wersji papierowej będą ukazywały się w internecie. Obecnie materiały exclusive pojawiają się nie wcześniej niż na noc przed ukazaniem się tekstu w druku. Zdaniem Michaela Schiferla, media relations directora w Weber Shandwick, idea łączenia obu platform nie jest nowa, lecz fakt, iż "NY Times" postępuje w ten sposób, może wywołać efekt domina. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , ,