M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agencja Afekt wygrała budżet BTL-owy Ambry

Serwis Dzienny | 10 sierpnia 2005, 00:00

Agencja BTL-owa Afekt wygrała przetarg zorganizowany przez firmę Ambra SA, producenta m.in. win musujących Cin & Cin i Dorato, na...

Agencja BTL-owa Afekt wygrała przetarg zorganizowany przez firmę Ambra SA, producenta m.in. win musujących Cin & Cin i Dorato, na - jak mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu Ambry - szeroko zakrojony projekt akcji BTL-owej. W tym przeglądzie ofert brały też udział m.in. takie agencje i firmy marketing services jak: A Linea wespół z agencją Option One oraz Eskadra Promarket i agencja Mind Winners. Borchowiec nie chce ujawniać ani wysokości budżetu, ani nazwy marki, której dotyczyć będzie planowana akcja. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,