M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania wizerunkowa Onetu

Maciej Burlikowski | 25 czerwca 2019, 06:00

Kreacja: FCB Bridge2Fun, produkcja: Flota Filmowa, media: Starcom.

Portal Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) rusza z kampanią wizerunkową - będzie w niej podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów czy przebywaniem w bańce informacyjnej. Będzie ona prowadzona w telewizji, radiu i w prasie oraz na nośnikach OOH i w kinach. Spoty będą emitowane w kanałach grupy TVN, w TV Puls, na kanale Stopklatka oraz w Kino Polska, Zoom TV, Kino TV, a także w kinach sieci Cinema City, Multikino, Helios oraz we współpracy z Kinads. Kampania obejmie stacje radiowe z grupy RMF, Polskie Radio, Złote Przeboje, Rock Radio. Obejmie także media własne Ringier Axel Springer Polska - wszystkie serwisy internetowe oraz "Newsweek", "Fakt", "Przegląd Sportowy", "Komputer Świat" i "Auto Świat".

Za koncepcję kreatywną i jej realizację odpowiada agencja reklamowa FCB Bridge2Fun. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Flota Filmowa. Media dla kampanii zakupił dom mediowy Starcom.

Czytaj więcej na temat: