M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

180° PR promuje Smirnoff Twisted na imprezach z muzyką klubową

Serwis Dzienny | 10 sierpnia 2005, 00:00

Agencja 180° PR na zlecenie Diageo Polska Sp. z o.o., producenta m.in. niskoalkoholowych drinków RTD (ready-to-drink) Smirnoff Twisted, promuje tę...

Agencja 180° PR na zlecenie Diageo Polska Sp. z o.o., producenta m.in. niskoalkoholowych drinków RTD (ready-to-drink) Smirnoff Twisted, promuje tę markę poprzez cykl imprez muzycznych z udziałem znanych didżejów w Trójmieście. Cykl impez pod nazwą Smirnoff Experience HOT! ruszył w lipcu, obejmuje sześć koncertów klubowych i potrwa do 26 sierpnia. Smirnoff Experience to globalny projekt koncernu Diageo, koncerty pod tą nazwą odbywają się m.in. w klubach w Atenach, Wiedniu, Monachium, Hamburgu, we Frankfurcie, w Acapulco, Sofii, Toronto i innych miastach. Diageo Polska Sp. z o.o. jest producentem i dystrybutorem markowych alkoholi, m.in. takich jak: Johnnie Walker, Smirnoff, Gordon's, Baileys, Hennessy, Mo't & Chandon, Jose Cuervo, Captain Morgan. Diageo Polska Sp. z o.o. jest oddziałem koncernu Diageo plc, światowego lidera na rynku alkoholi, sprzedającego produkty w ponad 180 krajach. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,