Przetargi

Frosta kontynuuje współpracę z MPG Media Planning

Firma Frosta Sp. z o.o., zajmująca się produkcją mrożonek rybnych, warzywnych i dań mrożonych, zdecydowała po przetargu, że będzie kontynuować...

Firma Frosta Sp. z o.o., zajmująca się produkcją mrożonek rybnych, warzywnych i dań mrożonych, zdecydowała po przetargu, że będzie kontynuować współpracę z domem mediowym MPG Media Planning. W przetargu oprócz dotychczasowej agencji mediowej Frosty uczestniczyły jeszcze dwa domy mediowe, których nazw nie udało się ustalić. Aleksandra Wysocka, rzecznik Frosty, była wczoraj nieosiągalna. Wiadomo, że wśród zaproszonych nie było Macroscope OMD, który pracował dla Frosty przed przekazaniem obsługi do MPG Media Planning. Wartość budżetu, którego dotyczy przetarg, nie została ujawniona. Na ubiegłoroczną, jesienną kampanię telewizyjną firma przeznaczyła ok. 2,5 mln zł. (PR)