Kraj

Wedel - lider rynku tabliczek czekoladowych

Na przełomie lutego i marca tego roku Cadbury Wedel kontrolowało 29 proc. rynku pod względem ilości sprzedawanych czekolad, biorąc pod...

Na przełomie lutego i marca tego roku Cadbury Wedel kontrolowało 29 proc. rynku pod względem ilości sprzedawanych czekolad, biorąc pod uwagę dwie marki – Wedel i Cadbury. Drugą pozycję w tej kategorii produktów zajmował Stollwerck z 23-proc. udziałem, trzecim na rynku był Kraft Jacobs Suchard – 14,9 proc. a kolejnym Goplana-Nestle z wynikiem 10,5 proc. Udział ilościowy czekolad Wedla wynosił w tym okresie 26,1 proc. i był to wynik o 2,8 proc. lepszy od tego, który zanotowało przedsiębiorstwo w analogicznym okresie ub.r. Udział wartościowy Wedla wynosił 24,9 proc. W porównaniu z tym samym okresem minionego roku poprawił się o 3 proc. (MK)