Kraj

Wiewiórski został dyrektorem kreatywnym Leo Burnett Ukraina

Jarosław Wiewiórski rozpocznie we wrześniu br. pracę w ukraińskim oddziale sieci agencji reklamowych Leo Burnett (Publicis Groupe) na stanowisku dyrektora...

Jarosław Wiewiórski rozpocznie we wrześniu br. pracę w ukraińskim oddziale sieci agencji reklamowych Leo Burnett (Publicis Groupe) na stanowisku dyrektora kreatywnego. Zastąpi na tym stanowisku Gankę Tretiak, która pozostanie w agencji i zajmie się realizacją projektów kreatywnych dla firmy tytoniowej Philip Morris na terenie Ukrainy, Gruzji, Mołdawii i Armenii. Jej bezpośrednim zwierzchnikiem ma być Wiewiórski. Według Ulricha Tacke, managing directora Leo Burnett Ukraina, nowy dyrektor kreatywny ma podnieść standardy pracy agencji. Będzie odpowiedzialny za szkolenia pracowników działu kreacji oraz ma wspierać rozwój młodych pracowników. Wiewiórski rozpoczął pracę na Ukrainie w kwietniu 2004 r., kiedy to objął funkcję dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej Provid/BBDO. W Polsce był związany m.in. z Saatchi & Saatchi, D’Arcy, Bates i McCann-Erickson Polska. (JP)