Zagranica

David Miami traci dwóch dyrektorów kreatywnych i dyrektora zarządzającego

Ekwadorski duet kreatywny Ricardo Casal i Juan Javier Peña Plaza zdobył w ciągu niecałych 8 lat 67 Lwów w Cannes.

Ricardo Casal i Juan Javier Peña Plaza
Casal i Peña nie ujawnili na razie, co zamierzają robić po odejściu z David Miami, agencji, w której zajmowali stanowiska executive creative directorów. W tym roku w Cannes duet zdobył 10 Lwów, w tym złotego w kategorii Film za kampanię “BK Bot” dla Burger Kinga – marki, z którą wiążą się ich największe osiągnięcia. Dwa lata temu za kampanię dla tej samej marki “Google Home of the Whopper” zdobyli w Cannes Grand Prix. Casal i  Peña zaczynali pracę jako team juniorski w biurze agencji David w Buenos Aires, a do Miami przenieśli się w 2014 r.

Tuż po ogłoszeniu odejścia duetu kreatywnego pojawiła się wiadomość, że stanowiska dyrektora zarządzającego i globalnego dyrektora operacyjnego odchodzi Paulo Fogaca. Przechodzi on do agencji Gut, założonej przez współtwórców Davida – Anselmo Ramosa i Gastona Bigio. Na nowym stanowisku Fogaca będzie nadzorował biura Guta w Miami, Buenos Airles i Sao Paulo.

David, której nazwa pochodzi od imienia Davida Ogilvy, to agencja założona w 2011 r. przez WPP jako przedłużenie Ogilvy Latina.

(Adweek)