Kraj

Philip Morris wprowadza markę papierosów Next

Philip Morris Polska SA wprowadza na rynek międzynarodową markę papierosów Next. Ma to być nowoczesna i dynamiczna marka przeznaczona dla...

Philip Morris Polska SA wprowadza na rynek międzynarodową markę papierosów Next. Ma to być nowoczesna i dynamiczna marka przeznaczona dla młodych (ale pełnoletnich) palaczy, którzy poszukują produktów wartych swojej ceny. Next będą sprzedawane w czterech wariantach: Next Red (full flavour), Next Blue, Next Pale Blue oraz Next Pale Green (mentolowe) w cenie 4,35 zł za paczkę (20 sztuk). Jak twierdzi producent, nowa marka to odpowiedź na szybki rozwój rynku tanich papierosów King Size, a jej wprowadzenie wsparte zostało przygotowaną akcją komunikacyjną w punktach sprzedaży (materiały POS, takie m.in. jak: plakaty, ulotki, trójwymiarowe shell stoppery, bilownice itp.), innymi działaniami marketingowymi oraz silną kampanią informacyjną w prasie handlowej skierowaną do detalistów. Wszystkie materiały komunikacyjne przygotowała agencja Wunderman (należąca do grupy Young & Rubicam Brands). Next to marka międzynarodowa, pod tą samą nazwą jest obecna na kilkunastu europejskich rynkach, m.in. w Austrii, Niemczech, Czechach, na Słowacji, w Grecji, Szwecji i w byłych republikach radzieckich. (MB)