Kraj

SAR: zmiany w zarządzie, nowi członkowie i strategia na kolejny rok

Do SAR-u dołączyło 15 nowych agencji.

Tegoroczne walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związku Agencji Reklamowych odbyło się 26 czerwca w Warszawie. Podczas spotkania wybrano dwóch nowych członków zarządu, którymi zostali: Joanna Czekaj z Group One oraz Adrian Kawecki z Mindshare. Zastąpią dotychczasowych: Małgorzatę Węgierek z Havas Media Group Poland, Szymona Walkiewicza z Walk oraz Michała Wroneckiego z Brasil.

Członkowie zarządu zaprezentowali strategiczne projekty, etapy ich realizacji oraz poinformowali o kluczowych zmianach w aktywności stowarzyszenia. W najbliższych miesiącach SAR skupi się na rozwoju nowych projektów, między innymi: Innovation Camp (czyli pierwszej szkoły innowacyjnego biznesu, która ruszy jesienią br.), jak również MBS (to autorski, edukacyjny program skierowany do kadry menedżerskiej). Bazą wiedzy projektu MBS jest 20-letnie doświadczenie Effie Awards, zbierane od marketerów w kraju oraz prezesów największych firm. Kolejnym ważnym punktem działań organizacji, będzie rozwój nowo powstałego Klub Ad/Tech, zrzeszającego przedstawicieli firm i działów technologicznych. SAR w dalszym ciągu będzie promował dobre praktyki i angażował się w edukację o standardach przetargowych (publikacja kolejnych rozdziałów Białej Księgi oraz Dialog Branżowy).

Do SAR-u dołączyło 15 nowych agencji: Abstra TV, Actum Lab, Cord Warsaw, E-Content, Fantasy Expo, Gameset, Grandes Kochonos, Heart & Brain, Love Brands Relations, Loyalty Point, Super Super, The & Partnership Limited, Global Shopper Marketing, Platige Image i Panowie Programiści.

Tagi