M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grey kontynuuje, a BBDO zaczyna pracę dla mBanku

Maciej Burlikowski | 27 czerwca 2019, 06:00

Kończy ją natomiast agencja VMLY&R. Dla banku nadal będzie pracować Mindshare.

Bank mBank (Commerzbank) rozstrzygnął dwa przetargi reklamowe i zdecydował o kontynuacji z jedną z dotychczasowych agencji - Grey Group, z którą pracuje od 2013 r. Drugą agencją kreatywną będzie BBDO. Bank kończy natomiast pracę z agencją VMLY&R (również wieloletnia relacja). Planowaniem i zakupem mediów reklamowych dla banku nadal będzie się zajmował dom mediowy Mindshare Polska (pracuje dla mBanku również od 2013 r.).

Według danych firmy Kantar w ub.r. mBank był trzecim najaktywniejszym reklamowo bankiem w kraju (89 mln zł wydatków reklamowych brutto), po Santander Banku (137 mln zł) i PKO BP (105 mln zł).

Czytaj więcej na temat: , ,