M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

KOWR wybiera Partner of Promotion i Foszer Sawicki

Katarzyna Kacprzak | 28 czerwca 2019, 06:00

Firmy bedą odpowiedzialne za przygotowanie m.in.: materiałów na bloga, filmów animowanych i filmu promocyjnego i promocję w internecie.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR) rozstrzygnął przetarg dotyczący przeprowadzenia kampanii promującej program unijny "Program dla szkół”. Spośród czterech zgłoszonych ofert zostały wybrane: agencja Partner of Promotion i studio produkcyjne Foszer Sawicki. Będą one odpowiedzialne za przygotowanie m.in.: materiałów na bloga (koncepcja, aktualizacja i obsługa bloga przez czas trwania kampanii), filmów animowanych i filmu promocyjnego (scenariusz, kreacja, produkcja) i promocję w internecie (opracowanie planu i realizacja).

Firmy zostały wybrane z uwzględnieniem kryteriów: zasięg filmów animowanych na YouTube (waga: 15), współczynnik kliknięć (15), liczba obejrzeń filmów na YouTube (20), doświadczenie zespołu twórczego pracującego nad realizacją kampanii w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert (20) oraz cena (30).
 
Wartość umowy to 360 tys. zł.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,