Przetargi

Pięć zespołów zaproszono do przetargu Santandera

Postępowanie ma wyłonić zwycięzcę, który zajmie się obsługą skonsolidowanych budżetów banku Santander i Santander Consumer Banku.

Do przetargu na planowanie i zakup mediów skonsolidowanego budżetu Santander Bank Polska i Santander Consumer Banku zaproszono pięć zespołów z domów mediowych – wynika z naszych ustaleń. Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, są to: MDM (Grupa OMD/Omnicom), połączony zespół Starcomu (obsługuje Santander Bank Polska) i Zenitha (obsługuje Santander Consumer Bank, agencje z Publicis Groupe), Value Media (Group One), Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska) i Wavemakera (WPP/GroupM). Na początku tego postępowania przedstawiciele klienta nie chcieli podawać oficjalnej listy zaproszonych domów mediowych.

W ub.r. bank wydał na promocję w mediach 138 mln zł (dane cennikowe firmy Kantar). W przetargu doradza firma Stars.