Zagranica

Przychody Accenture Interactive wzrosną o ponad 20 proc.

Zdecydowana część wzrostu w bieżącym roku obrachunkowym ma charakter organiczny.

Spółka Accenture Interactive wcześniej ogłosiła, że jej przychody w roku obrachunkowym zakończonym w sierpniu 2018 r. wyniosły 8,5 mld dol., co oznacza, że w bieżącym roku przekroczą 10 mld dol.

David Rowland, tymczasowy CEO Accenture, powiedział inwestorom, że jest wyjątkowo zadowolony z dokonanej w kwietniu br., ocenianej na 475 mln dol. akwizycji amerykańskiej agencji kreatywnej Droga5. Podkreślił jednocześnie, że zdecydowana część obecnego wzrostu przychodów wynika z organicznego rozwoju wcześniej przejętych spółek  Fjord, Karmarama, The Monkeys i SinnerSchrader. Accenture zamierza wydać 1,3 mld dol. na akwizycje w br.

Dynamiczny rozwój Accenture Interactive kontrastuje ze stagnacją w przychodach takich holdingów reklamowych jak WPP i Publicis Groupe. Spółka, założona w 2009 r., pozycjonuje się jako agencja, która może zająć się każdym aspektem doświadczenia użytkownika, od innowacji i rozwoju produktów poprzez projektowanie, branding i marketing do sprzedaży i dystrybucji.

(Campaign)