M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PepsiCo zaplanowało silne wsparcie Lipton Ice Tea w sezonie

Maciej Burlikowski | 3 lipca 2019, 06:00

Refresh opakowań i duża kampania w mediach.

Koncern PepsiCo (Pepsi-Cola General Bottlers Poland sp. z o.o.) zaplanował na tegoroczne wakacje silne wsparcie marki napojów Lipton Ice Tea. Odświeżono szatę graficzną butelek (m.in. powiększono logo Lipton). Oprócz tego zaplanowano szeroką kampanię reklamową, która obejmuje emisję dwóch spotów telewizyjnych oraz działania reklamowe w kanałach digital, w tym YouTube, Facebook i Instagram. 30-sekundowy spot opowiada, jak "dodać lekkości swojemu dniu i zachęca do spróbowania pysznego orzeźwienia". W punktach sprzedaży, m.in. w dużych sieciach handlowych, pojawią się też specjalne materiały POS.

Za wypracowanie strategii digital, koncept kreatywny, kampanię w mediach społecznościowych i współpracę z influencerami odpowiada agencja FCB Bridge2Fun. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Elementem promocji marki jest też akcja z operatorem sieci komórkowej Plus, o której pisaliśmy tutaj.

Czytaj więcej na temat: , , , ,