M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowe osoby w Ogilvy

Katarzyna Kacprzak | 3 lipca 2019, 06:00

W czerwcu do Ogilvy dołączyło osiem nowych osób. Zasiliły dział client service, project management, strategii i kreacji.

Magdalena Słomka-Żurawska powróciła do Ogilvy po sześciu miesiącach pracy w McCann Worldgroup i objęła stanowisko account directora. Pracę w branży reklamowej zaczęła w 2014 r., dołączając do Ogilvy jako account coordinator. W tym czasie miała okazję pracować m.in. dla takich klientów jak: Tesco, Saturn Planet, Philips, Lactalis czy Decathlon.

Stanowisko account supervisora objęła Katarzyna Wac. Rozpoczynała karierę zawodową w dziale marketingu AmRestu, następnie zdobywała doświadczenie po stronie agencji reklamowych, zaczynając od McCann Worldgroup, a potem przez 3,5 roku pracując w DDB Warszawa i prowadząc kampanie z zakresu ATL, BTL oraz digitalu. Miała okazję pracować m.in. dla Johnson & Johnson, LOT-u, prowadzić kampanie na region CEE dla Unilevera (Flora), Nokii oraz nagradzaną na festiwalach (EACA Euro Effie, Facebook Award Global Winner, Eurobest i nominowaną w Cannes) kampanię dla Amnesty International.

Magdalena Różycka (account executive) i Katarzyna Derkacz (junior account executive) będą odpowiadać za obszary: PR, social media, digital activation & influencer marketing. Różycka bezpośrednio przed Ogilvy była zatrudniona w IndaHash jako infuencer marketing team lead, pracując dla klienta z branży kosmetycznej na 34 rynkach. Wcześniej była PR managerem w House LPP oraz Plantwear. Katarzyna Derkacz doświadczenie zdobywała w Polhem PR Poland, InStyle Magazine oraz Rebell Concept.

Jerzy Kurczak jako strategy planner zasilił dział strategii. Ma 4-letnie doświadczenie w tym obszarze zdobyte w Change Serviceplan oraz IQ Marketing. Pracował między innymi dla takich klientów jak: Unilever Polska, Kompania Piwowarska, Mars Polska, Bank Millennium, BMW, Amica.

Nowe osoby pojawiły się także we wrocławskim biurze Ogilvy. Do działu project managementu dołączyły Katarzyna Uziembło oraz Magdalena Karłowicz. Katarzyna Uziembło w branży pracuje od 2010 r., w tym czasie miała okazję jako interactive project leader, digital project manager oraz client service director (digital & social media) pracować m.in. dla 4Frame, ClearSense, hyperCrew i Valkea. Realizowała złożone projekty digitalowe obejmujące obszar analityki, produkcji serwisów, sklepów internetowych i aplikacji, a także obszar UX i performance.

Magdalena Karłowicz przed dołączeniem do Ogilvy pracowała jako account director w HyperCrew, wcześniej przez ponad pięć lat była project managerem – najpierw w MindChili, a następnie w mohi.to. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje koordynację kampanii digitalowych zarówno od strony architektury i kreacji, jak i obszaru stricte technologicznego (produkcja serwisów, aplikacje).

Marek Czapiński, który został junior webdesignerem, ma niemal dwuletnie doświadczenie na stanowisku webdesignera i grafika komputerowego w agencjach – Agavei Studio Themes.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,