Kraj

Danone wprowadza markę Fantasia w nowy segment

Wsparcie reklamowe zapewnią: VMLY&R, MediaCom i K2 Precise.

Danone wprowadza markę Fantasia w nowy segment
Koncern spożywczy Danone zdecydował się rozszerzyć markę przetworów mlecznych Fantasia na kolejny segment – jogurtów do picia. Ponieważ ta nowość kierowana jest głównie do kobiet, to przypomina kubek kawy na wynos, a smaki to: kokos ze słodką czekoladą, kawa z karmelem oraz biała czekolada z nutą pistacji. Jak podkreśla producent, jest to pierwszy na rynku dwuwarstwowy jogurt pitny – wystarczy go wstrząsnąć i wymieszać.  

– Chcieliśmy zaoferować produkt, który będzie nie tylko słodkim deserem, ale także przyjemnością, dzięki której będzie można się przez chwilę zrelaksować – mówi Paulina Bartnik, kierownik marki Fantasia.

Wprowadzenie nowego produktu będzie wspierane kampanią reklamową w telewizji, internecie oraz na nośnikach reklam zewnętrznych (OOH). Kreację przygotowała agencje VMLY&R, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają MediaCom i K2 Precise.