Marka Mytaxi funkcjonująca od 2009 r. pod 10 latach zmienia się we Free Now we wszystkich 9 krajach i 100 miastach europejskich, gdzie jest obecna, także w Polsce. Zmiana jest konsekwencją joint venture BMW i Daimlera, o którym informowaliśmy po raz pierwszy pod koniec lutego br. W jego wyniku powstała rodzina marek usług mobilnościowych ze wspólnym członem “Now” w nazwie.
Zmienia się nie tylko nazwa, ale także model działania Free Now – zakładane jest stopniowe przejście w kierunku multiplatformy, która obok zamówienia taksówki zaoferuje również alternatywne opcje transportu. – Nasza misja to mobilność dostępna dla każdego – bez względu na wiek, zarobki i miejsce zamieszkania – podkreśla Eckart Diepenhorst, CEO Free Now w Europie.
Od jesieni br. w aplikacji będzie możliwe wynajęcie e-hulajnóg hive. Aktualnie są one dostępne w 7 miastach Europy, w tym w Warszawie oraz Wrocławiu. – Do końca roku naszym celem jest rozszerzenie swojej obecności na około 20 miast i stanie się głównym europejskim dostawcą e-hulajnóg – mówi Łukasz Gontarek, city manager hive w Warszawie.
2 lipca w całej Europie startuje również globalna kampania, największa w historii firmy. Inwestycja w działania marketingowe związane ze zmianą marki to – jak podaje firma – “dwucyfrowa liczba milionów euro”.
Z Free Now współpracuje w Polsce ponad 6 tysięcy kierowców. W ciągu dekady istnienia mytaxi odnotowało łącznie na wszystkich rynkach 100 milionów przejazdów, a 100 tys. kierowców. przewiozło 14 milionów pasażerów.