M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

El Padre i Public Dialog dla programu "Mali Ratownicy"

Katarzyna Kacprzak | 4 lipca 2019, 06:00

Obie agencje zajmują się organizacją trzeciej edycji programu społecznego stworzonego przez Volkswagena.

El Padre zajmuje się organizacją tegorocznego roadshow, a Public Dialog komunikacją PR programu społecznego "Mali Ratownicy” stworzonego przez Volkswagena. Realizacją projektu ma się zająć kilkudziesięcioosobowy zespół. Agencje zdobyły obsługę projektu w drodze przetargu.

W 2017 r. Volkswagen stworzył program "Mali Ratownicy". W specjalnych strefach na polskich plażach dzieci stają uczą się prawidłowo udzielać pierwszej pomocy pod okiem ratowników medycznych. W ramach tej akcji przeszkolono już prawie 20 tys. maluchów. Pierwsza strefa pojawi się 5 lipca br. w Świnoujściu. Dodatkowo w tegorocznej edycji Volkswagen zdecydował się wesprzeć Fundację Echo, która pomaga w rozwoju dzieci z wadami słuchu. Każde przeszkolone dziecko w strefie Małych Ratowników to 3 zł, jakie marka przekaże na rehabilitację podopiecznych fundacji.

W tym roku akcje wspierają i pojawią się w poszczególnych miastach: Paulina Krupińska, Kuba Wesołowski, Dorota Gardias, Iwona Cichosz oraz psycholog Małgorzata Ohme. Na plażach będzie można też spotkać blogerów, między innymi: Marlenę Wróblewską (blog Makóweczki) czy Martę Lech-Maciejewską, autorkę bloga Super Styler.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,