M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s [wideo]

Maciej Florek | 4 lipca 2019, 06:00

Działania realizowane są pod hasłem "Muzyka smakuje lepiej z Lay’s".

Marka Lay’s (PepsiCo) przygotowała letnią kampanię pod hasłem "Muzyka smakuje lepiej z Lay’s". W sklepach można znaleźć specjalne muzyczne paczki bestsellerów Lay’s oraz limitowaną edycję chipsów. Muzyczne paczki z dodatkowym oznaczeniem promocyjnym objęte są muzyczną loterią trwającą do końca sierpnia.

- W muzycznej loterii Lay’s można grać o karnet na festiwal nie tylko dla siebie, ale również dla paczki trojga przyjaciół. W ten sposób osoby wygrywające mogą zabrać swoją paczkę na jeden z festiwali muzycznych: Open’er i Kraków Live Festival, a także Audioriver - powiedziała Natalia Makutynowicz, młodszy kierownik marki Lay’s.

Kampania obejmuje m.in. dwa spoty telewizyjne (wersja 10- i 15-sekundowa). Działania zaplanowane do końca września br. prowadzone są też w mediach społecznościowych, na portalach internetowych oraz w punktach sprzedaży.

Za koncept kreatywny i realizację spotu 10-sekundowego odpowiedzialna była agencja VMLY&R Poland, a produkcją zajęła się agencja Papaya Films wraz z reżyserem spotu Krzysztofem Grajperem. Przygotowaniem spotu 15-sekundowego zajęła się zaś agencja BBDO. Z kolei agencja VMLY&R Poland odpowiedzialna była za działania reklamowe w TV i digitalu oraz przygotowanie strony WWW, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Za organizację wydarzeń na festiwalach odpowiada Event Marketing Piotr Łapa przy współpracy z agencją Ewesa, a za organizację loterii agencja Avanti.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,