Kraj

Wspólna kampania House i CD Projekt

Nietypową promocję ubrań i multimediów zapowiada na wrzesień największy polski producent gier komputerowych CD Projekt oraz firma Artman SA -...

Nietypową promocję ubrań i multimediów zapowiada na wrzesień największy polski producent gier komputerowych CD Projekt oraz firma Artman SA – właściciel marki odzieżowej House. Całość akcji targetowana jest do młodych konsumentów (do 25 lat) interesujących się muzyką elektroniczną. Przy współpracy z polskimi didżejami, tj. Mafia Mike i O.G.H., firma CD Projekt przygotowała pakiet “house”, w którego skład wchodzą dwa programy. Pierwszy stanowi wirtualną konsolę, na której, korzystając z sampli Mafia Mike i O.G.H., będzie można stworzyć własną muzykę, drugi zaś umożliwi miksowanie i nagrywanie jej na płyty. Zakup pełnej wersji programu upoważniać ma do 20-proc. rabatu na ubrania z nowej kolekcji House. Ci zaś klienci House, którzy dokonają zakupu powyżej regulaminowej kwoty, dostaną demo programu. Promocja zostanie wsparta materiałami POS w sklepach marki House oraz w sieciach sprzedaży programu (Tesco, Carrefour, Geant, Auchan, Selgros, Empik, Media Markt, E. Leclerc). Trwają również rozmowy dotyczące wykorzystania stacji telewizyjnych, tj. MTV, Viva, 4fun.tv, oraz radiowych, tj. Radiostacji i Eski. Twórcami i pomysłodawcami kampanii są Anna Grzesiak, specjalistka PR w Artmanie, oraz Agata Lewicka z działu lifestyle CD Projektu. (MS)