M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Daniel Przygoda dołącza do Feeders Agency jako creative growth director

Katarzyna Kacprzak | 4 lipca 2019, 06:00

Ostatnio kierował działem kreatywnym Wavemakera.

Daniel Przygoda objął stanowisko creative growth directora w agencji Feeders. Od ponad ośmiu lat pracuje w reklamie. Ostatnio kierował działem kreatywnym Wavemakera. Pracował też w VML, K2 Internet i K2 Media.

Przygoda pracował do tej pory m.in. dla marek: Coca-Cola, Converse, IKEA, Lay’s, Mazda, Sony i Vogue. Współtworzył wielokanałową komunikację dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, launch Vouge.pl w Polsce oraz nagrodzony Grand Prix w Cannes projekt “Ostatni Twój Weekend”. Na koncie ma nominację w Cannes Young Creatives w kategorii Media.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,