M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GŻ promuje piwo Królewskie jako sponsora Legii Warszawa

Maciej Burlikowski | 5 lipca 2019, 06:00

Kampania na outdoorze i w internecie.

Grupa Żywiec (GŻ), drugi po Kompanii Piwowarskiej największy producent piwa w kraju, promuje regionalną markę piwa Królewskie jako sponsora klubu piłkarskiego Legia Warszawa pod hasłem: "Moje miejsce zawsze z Legią". Będzie ona prowadzona na nośnikach reklam zewnętrznych (OOH) oraz w internecie, a także poprzez materiały POS w sklepach. Kampania towarzyszy loterii promocyjnej, w której do wygrania będą piwa lub koszulki w barwach klubowych z nazwą własnej dzielnicy lub miejscowości.
Za komunikację ATL i BTL marki Królewskie odpowiada agencja Just. Działania digital i social media realizuje agencja Twin, a za PR odpowiada agencja Roots. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Organizatorem loterii promocyjnej jest G3 Group.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,