Zagranica

WPP nabywa większościowe udziały w AQuest

Włoska agencja digitalowa ma wzmocnić technologiczne kompetencje grupy.

WPP nabywa większościowe udziały w AQuest
Warunki transakcji nie zostały ujawnione. Akwizycja jest zgodna ze strategią grupy WPP, która zakłada dostarczanie klientom zintegrowanej oferty w obszarach komunikacji marketingowej, doświadczenia konsumenta, sprzedaży i technologii.

Agencja AQuest, założona w 1994 roku, specjalizuje się w projektowaniu UX/UI i stron www, produkcji reklam wideo oraz aktywacjach konsumenckich dla takich klientów  jak Gucci, Bulgari, Mercedes, Poliform i Smeg. Oprócz głównej siedziby w Weronie ma też biuro w Londynie, zatrudnia ponad 70 osób. W 2016 r. została wybrana Digitalową Agencją Roku we Włoszech i zdobyła cztery inne nagrody w konkursie Digital Design Award w Mediolanie. Była też nagradzana na konkursach CSS Design Awards, Awwards, FWA, Webby i Cannes Lions. 39 zdobytych nagród Awwards (przyznawanych za najlepsze projekty stron internetowych) daje AQuest drugie miejsce w Europie po Media Monks.