M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Goodyear Polska ma wspierać nowe opony zimowe działaniami PR

Serwis Dzienny | 12 sierpnia 2005, 00:00

Grupa Goodyear Polska przygotowuje projekt wspierania sprzedaży nowych opon zimowych ze swojego portfolio. Główny nacisk w komunikacji zostanie położony na...

Grupa Goodyear Polska przygotowuje projekt wspierania sprzedaży nowych opon zimowych ze swojego portfolio. Główny nacisk w komunikacji zostanie położony na działania public relations, za które odpowiada firma Alert Media Communications. Szczegóły projektu nie zostały ujawnione. Jednocześnie Goodyear prowadzi przegląd ofert agencyjnych, których celem jest obsługa od strony strategii i kreacji najnowszej kampanii reklamowej marki opon Dębica. Do tej pory za projekty w tym zakresie była odpowiedzialna agencja reklamowa Saatchi & Saatchi. Media dla Goodyear Polska planuje i kupuje Universal McCann. W portfolio marketera oprócz Dębicy znajdują się marki Goodyear, Fulda i Dunlop. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,