M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowe osoby dołączyły do Heads Advertising

Katarzyna Kacprzak | 8 lipca 2019, 06:00

Agnieszka Rączka, Marcin Nurkiewicz i Mariusz Pająk w teamie agencji.

Stanowisko copywritera w agencji Heads Advertising objęła Agnieszka Rączka, związana wcześniej z agencją Chocolad. Z branżą związana jest od dwóch lat, podczas których pracowała dla takich marek jak Lenovo, Motorola, Biofarm, Naomi Cambell czy PhytoPharm.
 
Wcześniej do zespołu dołączył Marcin Nurkiewicz, który do Heads Advertising przeszedł z Eskadry. Objął stanowisko senior copywritera. Ma 15-letnie doświadczenie w branży. Tworzył kampanie dla takich marek jak: IKEA, Teva, Hasco, Mazda, Honda, Lotos, Fundacja DKMS czy Santander Consumer Bank.
 
Od czerwca stanowisko senior art directora objął Mariusz Pająk, zatrudniony wcześniej w agencji Chocolad. Pracuje w reklamie od 2008 r. Pracował dla takich klientów jak Castrol, Honda, Motorola, Lenovo, Haribo, Tauron, Hasco-Lek czy Nestle.
 
Dołączyli do działu kreacji, który rozbudowuje się pod okiem Dominika Łabuzka - head of creative w Heads Advertising.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,