M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Brita z kampanią na Instagramie o zaśmiecaniu plaż

( red. ) | 8 lipca 2019, 06:00

W posty 21 influencerów ze zdjęciami zrobionymi na malowniczych plażach wmontowano przy pomocy Photoshopa sterty plastikowych odpadów.

Brita, producent filtrów do wody, ruszył z kampanią w social mediach, która zwraca uwagę na problem zanieczyszczenia środowiska naturalnego plastikowymi odpadami, jednocześnie promując butelki do napojów wielokrotnego użytku.

Posty zamieszczono na Instagramie na profilach 21 współpracujących z marką influencerów. Zawierają one osobistą obietnicę to działania na rzecz redukcji ilości plastikowych odpadów wraz z hashtagiem #NoFilterNoFuture odnoszącym się do butelek na wodę z filtrem Brita. Kolejne posty mają wyjaśniać, jak influencerzy zamierzają się wywiązać ze swych obietnic oraz jak kupowanie butelek Brita do wielokrotnego napełniania zmniejsza zużycie jednorazowych butelek plastikowych.

Brita przewidziała też zamieszczanie materiałów wideo w relacjach (Stories) oraz IGTV. Przy kampanii #NoFilterNoFuture z marką współpracuje agencja Social Chain.

(MobileMarketer.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,