Kraj

Prudential z kampanią o emeryturach

"Wystarczy 15 minut..."

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FgkkjXzvQbDM%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Polski oddział brytyjskiego towarzystwa ubezpieczeniowego Prudential przygotował kolejną kampanię reklamową, w której będzie zachęcał do samodzielnego oszczędzania na wyższą emeryturę.

– Według wszystkich dostępnych badań i analiz ekspertów nasze emerytury mogą okazać się rozczarowująco niskie. Musimy być świadomi, że na emeryturze możemy spędzić 20 lat lub nawet więcej. Dlatego zachęcamy do 15-minutowego spotkania z agentem Prudentiala, bo może przynieść wymierne korzyści w przyszłości. Czym jest 15 minut wobec 20 lat, które możemy spędzić na emeryturze. Jednocześnie stawiamy sprawę fair: jeśli klient po 15-minutowym spotkaniu zdecyduje, że nie chce kontynuować rozmowy, to koniec tematu – mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential Polska.

Kampania będzie prowadzona w telewizji (15- i 30-sekundowe spoty), w internecie (kampania wideo: 6-, 10- i 15-sek. spoty). Zostanie wsparta działaniami afiliacyjnymi i marketingiem w wyszukiwarkach.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis Lion. Spoty wyreżyserował Michał Bulik, a ich produkcją zajęło się studio Corner Shop. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.