Polski oddział brytyjskiego towarzystwa ubezpieczeniowego Prudential przygotował kolejną kampanię reklamową, w której będzie zachęcał do samodzielnego oszczędzania na wyższą emeryturę.
– Według wszystkich dostępnych badań i analiz ekspertów nasze emerytury mogą okazać się rozczarowująco niskie. Musimy być świadomi, że na emeryturze możemy spędzić 20 lat lub nawet więcej. Dlatego zachęcamy do 15-minutowego spotkania z agentem Prudentiala, bo może przynieść wymierne korzyści w przyszłości. Czym jest 15 minut wobec 20 lat, które możemy spędzić na emeryturze. Jednocześnie stawiamy sprawę fair: jeśli klient po 15-minutowym spotkaniu zdecyduje, że nie chce kontynuować rozmowy, to koniec tematu – mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential Polska.
Kampania będzie prowadzona w telewizji (15- i 30-sekundowe spoty), w internecie (kampania wideo: 6-, 10- i 15-sek. spoty). Zostanie wsparta działaniami afiliacyjnymi i marketingiem w wyszukiwarkach.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis Lion. Spoty wyreżyserował Michał Bulik, a ich produkcją zajęło się studio Corner Shop. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.