M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Samsung reklamuje lodówki

Maciej Burlikowski | 9 lipca 2019, 06:00

Wystartowała kampania wizerunkowa autorstwa Cheil, Selfish3 Production oraz Starcomu.

Lato to najważniejszy okres w roku dla producentów urządzeń z kategorii chłodniczej. W tym okresie odnotowuje się znaczące wzrosty sprzedaży. Dlatego Samsung Electronics Polska, krajowy oddział koreańskiego producenta elektroniki i sprzętu AGD, zaplanował kampanię wizerunkową lodówek.

Obejmuje ona emisje 30-sekundowych spotów w telewizji oraz na platformach VoD. Zaplanowano również intensywne działania digitalowe, w social mediach, w prasie oraz w punktach sprzedaży.

Koncepcję oraz kreację materiałów kampanijnych wypracowała agencja Cheil we współpracy z Selfish3 Production. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,