Kraj

Magazyn studentów "Semestr" wesprze sprzedaż akcją "Upoluj studenta"

Na październik br. zaplanowano setny numer miesięcznika "Semestr", który wsparty zostanie kampanią promocyjną "Upoluj studenta". Magazyn, funkcjonujący na rynku od...

Na październik br. zaplanowano setny numer miesięcznika “Semestr”, który wsparty zostanie kampanią promocyjną “Upoluj studenta”. Magazyn, funkcjonujący na rynku od 1996 r., dostępny jest obecnie na ponad 140 uczelniach w kraju. Z okazji jubileuszu wydawca “Semestru” – Akademickie Stowarzyszenie “Verum” – zapowiada zwiększenie nakładu z 80 do 100 tys. egzemplarzy i jego utrzymanie w kolejnych miesiącach. Październikowe wydanie poprzedzi akcja reklamowa “Upoluj studenta”. Kreację przedstawiającą młodego człowieka z plecakiem na tle tarczy strzelniczej wymyślił Tomasz Wiśniewski z działu reklamy magazynu. Reklamy ukażą się w portalu wp.pl oraz w “Przekroju”. Toczą się również rozmowy nad wykorzystaniem w kampanii prasy branżowej. Planowaniem i zakupem mediów wydawnictwo zajęło się we własnym zakresie. (MS)