M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ferrero konsoliduje budżet mediowy Tic Taca w domu mediowym Carat Polska

Serwis Dzienny | 12 sierpnia 2005, 00:00

Ferrero Polska przekazała obsługę budżetu mediowego marki Tic Tac domowi mediowemu Carat Polska, który od wielu lat planuje i kupuje...

Ferrero Polska przekazała obsługę budżetu mediowego marki Tic Tac domowi mediowemu Carat Polska, który od wielu lat planuje i kupuje media dla pozostałych brandów tego reklamodawcy, w tym m.in.: Kinder Bueno, Nutelli, Kinder Niespodzianki i Rafaello. Ostatnio obsługą mediową marki Tic Tac zajmował się dom mediowy Optimedia Poland. Według Rafała Szysza, client service directora Carat Polska, decyzja klienta o przekazaniu obsługi Tic Taców do Carata ma na celu konsolidację budżetu w jednej agencji i zapewnienie strategicznego nadzoru nad całym portfolio produktów Ferrero. Wydatki reklamowe firmy Ferrero Polska w 2004 r. wyniosły 106,2 mln zł, z czego 18,1 mln zł kosztowały kampanie marki Tic Tac, a w tym roku (styczeń-lipiec) firma wydała na reklamę 46,8 mln zł, z czego 8,1 mln zł na markę Tic Tac (dane cennikowe, źródło: Expert Monitor). (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,