M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Stars i WFA ogłaszają plany uruchomienia Polskiego Stowarzyszenia Reklamodawców

Maciej Florek | 11 lipca 2019, 06:00

Rafał Szysz, założyciel i CEO Stars, będzie pełnił funkcję tymczasowego lidera inicjatywy o roboczej nazwie advertisers.pl.

Plany powstania nowego stowarzyszenia reklamodawców w Polsce zostały ogłoszone przez Stars, polską firmę doradczą ds. mediów oraz Światową Federację Reklamodawców (WFA). Celem inicjatywy jest uruchomienie
Polskiego Stowarzyszenia Reklamodawców do końca 2020 r., które ma stać się nowym i znaczącym głosem interesów marketerów w Polsce.

Polskie Stowarzyszenie Reklamodawców będzie organizacją niezależną, non-profit, ukierunkowaną na współpracę członkowską marketerów, by pomóc im sprostać wspólnym wyzwaniom rynkowym i umożliwić im dzielenie się doświadczeniami.

Rolą Stars jest ułatwienie budowania stowarzyszenia od podstaw i zgromadzenie poparcia polskich marketerów, a rolą WFA zachęcenie swoich międzynarodowych członków-reklamodawców, którzy prowadzą działalność w
Polsce, do zasilenia szeregów nowej organizacji. Rafał Szysz, założyciel i CEO Stars, będzie pełnił funkcję tymczasowego lidera inicjatywy o roboczej nazwie advertisers.pl.

Czytaj więcej na temat: , , , ,