Przetargi

MIiR zleci kampanię o przedsiębiorczości

Budżet: 1,1 mln zł.

Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju (MIiR) szuka agencji, która przygotuje kreację i produkcję kampanii nt. przedsiębiorczości skierowanej do młodzieży z Polski wschodniej. Ma zachęcać do założenia i prowadzenia własnej działalności biznesowej młodzież, uczniów szkół ponadpodstawowych (w wieku 15-19 lat) z pięciu województw: lubelskiego, podkarpackiego, podlaskiego, świętokrzyskiego oraz warmińsko-mazurskiego. Ma to być cyklu filmów regularnie publikowanych na kanale YouTube, z których każdy będzie poświęcony odrębnemu zagadnieniu związanemu z przedsiębiorczością i/lub funduszami europejskimi, jako elementem wsparcia przedsiębiorczości. MIiR przeznaczy na nią 1,1 mln zł netto.

Agencje chętne do realizacji tej kampanii mogą się zgłaszać do 6 sierpnia br., wymagane jest 5 tys. zł wadium.